<

Proč Heinzke

8 let zkušeností, individuální přístup, férové jednání, pomoc při vyřízení pojistných událostí

Výsledkem je mnoho spokojených klientů a doporučení, protože nám dáte určitě za pravdu, že také raději půjdete k lékaři, kterého Vám někdo doporučil.

1.
Domluvení schůzky

Chceme našim stávajícím i budoucím klientům ušetřit nejen peníze, ale také čas. Můžete si s námi sjednat osobní schůzku, nebo videoschůzku z pohodlí domova, kde si řekneme Vaše přání a potřeby. Na základě informací provedeme důkladnou analýzu, abychom Vám předložili vhodné řešení.

2.
Analýza vašich potřeb

Analýzu Vaších potřeb považujeme jako jednu z nejdůležitějších součásti naší práce, abychom mohli navrhnout řešení konkrétně pro Vás a Vaší rodinu.Nikdy nejsou dvě řešení stejné, jelikož jako osoba nebo i rodina jsme každý originál.Možnosti nastavení řešení je mnoho a záleži například na těchto informacích.

  • kdo tvoří Vaší rodinu?
  • máte děti a kolik jim je let?
  • sportujete?
  • máte závazky?(úvěry,hypotéku, leasing na auto apod.)
  • v jaké výši máte finanční rezervu?

Otázek se nabízí ještě celá řada.

3.
Návrh řešení

Na druhé schůzce Vám představíme návrh řešení a vysvětlíme jak jsme k němu dospěli.Zodpovíme dotazy a popřípadě upravíme tak, aby řešení vyhovovalo hlavně Vám a Vaší rodině.

 

4.
Příprava smluvní dokumentace

Vše na čem jsme se dohodli připravíme do přehledné složky a domluvíme se na termínu podpisu.

5.
Podpis smluv

Podepsání smluvní dokumentace

6.
Následný servis

Následný servis vnímáme jako velmi důležitou věc a proto jsme s Vámi i nadále v kontaktu.Dozvíte se o novinkách a také pravidelných akcích.

7.
Servisní schůzky
8.
Pomoc při řešení pojistných událostí

Spolupracujeme

Logo
602 793 397
Logo
Video hovor