Protože máme 11 let zkušeností, nabízíme individuální přístup, férové jednání, pomoc při vyřízení pojistných událostí a řadu dalších služeb. Výsledkem je mnoho spokojených klientů a doporučení.
1.
Domluvení schůzky
Chceme našim stávajícím i budoucím klientům ušetřit nejen peníze, ale také čas. Můžete si s námi sjednat osobní schůzku nebo videoschůzku z pohodlí domova, kde nám řeknete o Vašich přáních a potřebách. Na základě informací provedeme důkladnou analýzu, abychom Vám předložili vhodné řešení.
2.
Analýza vašich potřeb
Analýzu Vašich potřeb považujeme za jednu z nejdůležitějších součástí naší práce. Zároveň je nezbytná proto, abychom mohli navrhnout řešení konkrétně pro Vás a Vaši rodinu. Nikdy nejsou dvě řešení stejné, jelikož každá osoba i rodina je jedinečná. Možností nastavení řešení je mnoho a záleží například na těchto detailech:
Kdo tvoří Vaši rodinu?
Máte děti a kolik jim je let?
Sportujete?
Máte závazky (úvěry, hypotéku, leasing na auto apod.)?
Jaká je výše Vaší finanční rezervy?
Otázek se nabízí ještě celá řada.
3.
Návrh řešení
Na druhé schůzce Vám představíme návrh a vysvětlíme, jak jsme k němu dospěli. Zodpovíme dotazy a popřípadě upravíme řešení tak, aby vyhovovalo hlavně Vám a Vaší rodině.
4.
Příprava smluvní dokumentace
Vše na čem jsme se dohodli připravíme do přehledné složky a domluvíme se na termínu podpisu.
5.
Podpis smluv
Smluvní dokumentaci spolu znovu pečlivě projdeme, vysvětlíme a následně podepíšeme.
6.
Následný servis
Následný servis vnímáme jako velmi důležitou věc, a proto jsme s Vámi i nadále v kontaktu. Dozvíte se o novinkách a také pravidelných akcích. Samozřejmostí je také pomoc při řešení pojistných událostí.
7.
Servisní schůzky
Rádi s Vámi jednou za čas probereme, zda Vám sjednaný produkt i nadále vyhovuje. V případě potřeby ho v rámci možností upravíme k Vaší naprosté spokojenosti.