<

Proč Heinzke

Protože máme 11 let zkušeností, nabízíme individuální přístup, férové jednání, pomoc při vyřízení pojistných událostí a řadu dalších služeb. Výsledkem je mnoho spokojených klientů a doporučení.

1.
Domluvení schůzky

Chceme našim stávajícím i budoucím klientům ušetřit nejen peníze, ale také čas. Můžete si s námi sjednat osobní schůzku nebo videoschůzku z pohodlí domova, kde nám řeknete o Vašich přáních a potřebách. Na základě informací provedeme důkladnou analýzu, abychom Vám předložili vhodné řešení.

2.
Analýza vašich potřeb

Analýzu Vašich potřeb považujeme za jednu z nejdůležitějších součástí naší práce. Zároveň je nezbytná proto, abychom mohli navrhnout řešení konkrétně pro Vás a Vaši rodinu. Nikdy nejsou dvě řešení stejné, jelikož každá osoba i rodina je jedinečná. Možností nastavení řešení je mnoho a záleží například na těchto detailech:

  • Kdo tvoří Vaši rodinu?
  • Máte děti a kolik jim je let?
  • Sportujete?
  • Máte závazky (úvěry, hypotéku, leasing na auto apod.)?
  • Jaká je výše Vaší finanční rezervy?

Otázek se nabízí ještě celá řada.

3.
Návrh řešení

Na druhé schůzce Vám představíme návrh a vysvětlíme, jak jsme k němu dospěli. Zodpovíme dotazy a popřípadě upravíme řešení tak, aby vyhovovalo hlavně Vám a Vaší rodině.

 

4.
Příprava smluvní dokumentace

Vše na čem jsme se dohodli připravíme do přehledné složky a domluvíme se na termínu podpisu.

5.
Podpis smluv

Smluvní dokumentaci spolu znovu pečlivě projdeme, vysvětlíme a následně podepíšeme.

6.
Následný servis

Následný servis vnímáme jako velmi důležitou věc, a proto jsme s Vámi i nadále v kontaktu. Dozvíte se o novinkách a také pravidelných akcích. Samozřejmostí je také pomoc při řešení pojistných událostí.

7.
Servisní schůzky

Rádi s Vámi jednou za čas probereme, zda Vám sjednaný produkt i nadále vyhovuje. V případě potřeby ho v rámci možností upravíme k Vaší naprosté spokojenosti.

Spolupracujeme

Logo
Video hovor